.
Selamat datang ke laman e-Kaunseling SMK Seri Gombak. Sokongan daripada anda amat dihargai. Kami cuba memberi yang terbaik dan rajinkan diri anda untuk menjenguk ke laman ini. Segala cadangan dan pandangan positif amat dialu-alukan sekiranya ada sebarang pendapat. Sila hubungi kami di fath_aza@yahoo.com atau tinggalkan komen anda di ruang Jom Borak. Pastikan anda tidak menulis sebarang kata-kata yang berunsur negatif yang boleh menyinggung mana-mana pihak. Sama-samalah kita berkongsi pendapat dan nasihat yang berguna sebagai pedoman kita mengharungi masa-masa mendatang.

Wednesday, September 21, 2011

Hari Malaysia


Pada 15.9.2011 , SMK Seri Gombak telah menyambut Hari Malaysia . Panitia Sejarah telah mengendalikan program ini dengan cukup mantap sekali . Mereka menyusun agenda dengan penuh teliti supaya para pelajar dan guru tidak bosan.

Dua orang pengerusi majlis yag cukup hebat mengendali program ini yaitu Nada Bt. Rahimi dari kelas 5A dan Muhammad Haziq dari kelas 5A . Program dimulakan dengan choir dari kelas 4A yang diconduct oleh Nur Shahirah Bt. Yahya dari kelas 4A . Acara diteruskan dengan bacaan sajak oleh Madiha Bt. Hassan (5B) dan Muhammad Faris B Nasir (4A) . Selepas itu , persembahan silat dan juga nyanyian trio . Acara kemuncak yang ditunggu ramai ialah lakonan Pentomin khas dari tingkatan 4 . Pentomin ini diarahkan oleh Nabilah Farhanah Bt. Mohd Azman (4B) . Pentomin ini mendapat pujian dari ramai cikgu .

Majlis berlansung dengan jayanya . Sekian.

No comments:

Post a Comment