.
Selamat datang ke laman e-Kaunseling SMK Seri Gombak. Sokongan daripada anda amat dihargai. Kami cuba memberi yang terbaik dan rajinkan diri anda untuk menjenguk ke laman ini. Segala cadangan dan pandangan positif amat dialu-alukan sekiranya ada sebarang pendapat. Sila hubungi kami di fath_aza@yahoo.com atau tinggalkan komen anda di ruang Jom Borak. Pastikan anda tidak menulis sebarang kata-kata yang berunsur negatif yang boleh menyinggung mana-mana pihak. Sama-samalah kita berkongsi pendapat dan nasihat yang berguna sebagai pedoman kita mengharungi masa-masa mendatang.

Wednesday, September 21, 2011

Perpisahan Cikgu Ain dan Cikgu Syahran

Pada 22.4.2011 para guru SMK Seri Gombak telah mengadakan majlis perpisahan untuk dua orang kaunselor yang sudah menamatkan tempoh praktikalnya , Cikgu Ain dan Cikgu Syahran . Mereka telah memberi banyak sumbangan kepda sekolah walaupun mereka hanya sementara di sini.

Mereka adalah antara kaunselor yang sangat diminati murid-murid kerana sikap peramah yang sememangnya ada di dalam diri setiap kaunselor. Jasa mereka amatlah dihargai . Terima kasih cikgu .


Cikgu Noraini Ishak

Cikgu Mohd Syahran Che Mat

No comments:

Post a Comment