.
Selamat datang ke laman e-Kaunseling SMK Seri Gombak. Sokongan daripada anda amat dihargai. Kami cuba memberi yang terbaik dan rajinkan diri anda untuk menjenguk ke laman ini. Segala cadangan dan pandangan positif amat dialu-alukan sekiranya ada sebarang pendapat. Sila hubungi kami di fath_aza@yahoo.com atau tinggalkan komen anda di ruang Jom Borak. Pastikan anda tidak menulis sebarang kata-kata yang berunsur negatif yang boleh menyinggung mana-mana pihak. Sama-samalah kita berkongsi pendapat dan nasihat yang berguna sebagai pedoman kita mengharungi masa-masa mendatang.

Tuesday, September 20, 2011

Kursus Kepimpinan Pelajar

Pada 19.2.2011 , Unit Bimbingan Kaunseling telah mengadakan Kursus Kepimpinan Pelajar . Pengerusi , Setiausaha , Bendahari dan Ketua Kelas bagi setiap persatuan .

Kursus ini adalah untuk melatih para pemimpin supaya boleh mengendali persatuan masing-masing . Para Kaunselor dan guru-guru telah memberikan banyak tips dan cara-cara para pemimpin memimpin persatuan . Penceramah jemputan dari Pusat Teknologi dan Pengurusan Lanjutan (PTPL) telah memberi ceramah yang sangat berguna . Diharap para pemimpin dapat manfaat yang sangat besar dengan menjalani program ini . Sekian.

No comments:

Post a Comment