.
Selamat datang ke laman e-Kaunseling SMK Seri Gombak. Sokongan daripada anda amat dihargai. Kami cuba memberi yang terbaik dan rajinkan diri anda untuk menjenguk ke laman ini. Segala cadangan dan pandangan positif amat dialu-alukan sekiranya ada sebarang pendapat. Sila hubungi kami di fath_aza@yahoo.com atau tinggalkan komen anda di ruang Jom Borak. Pastikan anda tidak menulis sebarang kata-kata yang berunsur negatif yang boleh menyinggung mana-mana pihak. Sama-samalah kita berkongsi pendapat dan nasihat yang berguna sebagai pedoman kita mengharungi masa-masa mendatang.

Tuesday, September 20, 2011

Minggu Anti Dadah

Pada 4.4.2011 - 8.4.2011 , Minggu Anti Dadah telah diadakan . Pelancaran Minggu Anti Dadah ini dilancarkan pada 4.4.2011 . Acara ini turut disokong oleh pihak Ibu Pejabat Polis Daerah Gombak (IPD Gombak) , Agensi Anti Dadah Kebangsaan Gombak (AADK Gombak) , Jabatan Bomba , Penjara Sg. Buloh dan Jabatan Kesihatan .

Ketua Polis Daerah Gombak, ACP Abdul Rahim Bin Abdullah telah merasmikan majlis ini . Beliau telah diarak masuk oleh Pasukan Kadet Polis sekolah . Diiringi oleh Pn . Rahimah Bt. Hj . Omar , Pengetua SMK Seri Gombak . Pengawas SMK Seri Gombak juga telah menyambut kedatangan beliau dalam barisan yang sungguh rapi .

Persembahan dari Unit Anjing Pengesan Dadah ( Unit k9 ) PDRM bersama beberapa orang pelajar India mendapat tumpuan ramai . Diikuti dengan persembahan koir dan 'choral speaking' dari pasukan sekolah SMK Seri Gombak .

Pameran-pameran dari pihak yang terlibat telah diadakan di Dewan PIBG SMK Seri Gombak . Para pelajar memperoleh banyak pengetahuan tentang dadah
, rokok , kemalangan jalan raya , penjara dan keselamatan diri . Pihak-pihak yang berkaitan menyediakan barang sebenar seperti tali gantung di penjara , jenis-jenis dadah serta barang-barang yang digunakan untuk menghidu gam .

Sambutan Minggu Anti Dadah ini dapat sambutan ramai . Diharap para pelajar dan guru dapat memanfaatkan pengetahuan yang telah diperolehi dalam aktiviti kali ini . Sekian.









No comments:

Post a Comment