.
Selamat datang ke laman e-Kaunseling SMK Seri Gombak. Sokongan daripada anda amat dihargai. Kami cuba memberi yang terbaik dan rajinkan diri anda untuk menjenguk ke laman ini. Segala cadangan dan pandangan positif amat dialu-alukan sekiranya ada sebarang pendapat. Sila hubungi kami di fath_aza@yahoo.com atau tinggalkan komen anda di ruang Jom Borak. Pastikan anda tidak menulis sebarang kata-kata yang berunsur negatif yang boleh menyinggung mana-mana pihak. Sama-samalah kita berkongsi pendapat dan nasihat yang berguna sebagai pedoman kita mengharungi masa-masa mendatang.

Tuesday, September 20, 2011

Kem Perkasa Remaja

Pada 8.7.2011 hingga 9.7.2011 , UBK SEMERBAK telah mengadakan program Kem Perkasa Remaja di Kem Sri Raudhah , Batu 12 , Gombak. Seramai 50 orang pelajar lelaki telah menyertai kem ini. Kem ini diadakan adalah untuk mengajar pelajar berdikari sambil itu menikmati keindahan alam semulajadi .

Banyak aktiviti yang dilakukan . Di sebelah petang , pelajar - pelajar merentasi sungai , memasuki hutan dan bermacam-macam lagi . di sebelah malam pula , kebanyakannya Latihan Dalam Kumpulan oleh kaunselor sekolah . Ceramah juga diadakan oleh ceramah jemputan . Di kem ini , mereka tidak masuk tidur awal kerana aktiviti sudah dijadualkan . Mereka perlu berjalan di dalam hutan . Aktiviti ini dipanggil "night walk" . Persembahan kebudayaan dilakukan pada malam ke dua . Banyak persembahan yang dipersembahkan oleh pelajar-pelajar lelaki .

Majlis penutup dijalankan bersama Pengetua sekolah SMK Seri Gombak , Puan Rahimah bt. Omar. Penyampaian hadiah bagi acara-acara yang diadakan selama kem ini dijalankan diadakan dengan penuh gelak tawa dan kegembiraan . Sekian.

No comments:

Post a Comment