.
Selamat datang ke laman e-Kaunseling SMK Seri Gombak. Sokongan daripada anda amat dihargai. Kami cuba memberi yang terbaik dan rajinkan diri anda untuk menjenguk ke laman ini. Segala cadangan dan pandangan positif amat dialu-alukan sekiranya ada sebarang pendapat. Sila hubungi kami di fath_aza@yahoo.com atau tinggalkan komen anda di ruang Jom Borak. Pastikan anda tidak menulis sebarang kata-kata yang berunsur negatif yang boleh menyinggung mana-mana pihak. Sama-samalah kita berkongsi pendapat dan nasihat yang berguna sebagai pedoman kita mengharungi masa-masa mendatang.

Wednesday, September 21, 2011

Kem Jati Diri Kaunseling & PSS


Pada 18.6.2011 UBK SEMERBAK berkerjasama dengan Pusat Sumber Sekolah telah mengadakan Kem Jati Diri , bertempat di Kem Sri Raudhah , Batu 12. Seramai 80 ahli UBK & PSS telah menyertai kem ini . Kem ini telah djalankan dari pukul 8.00 pagi hingga 6.30 petang . banyak acara yang telah dijalankan selama kem ini berlansung.

Banyak aktiviti telah dijalankan . Mereka memasuki hutan dan merentasi sungai serta memasak makanan sendiri apabila berada di dalam hutan . Ceramah motivasi juga diberikan oleh kaunselor . Seterusnya , mereka telah menjalani aktiviti Latihan Dalam Kumpulan . Aktiviti ini merapatkan lagi hubungan antara pelajar .

Majlis penutup dan penyampaian hadiah dijalankan dengan jayanya . Sekian


Taklimat diberikan sebelum masuk ke hutan

Guru UBK dan PSS

Pelajar memasuki hutan

Sampai di air terjun

No comments:

Post a Comment