.
Selamat datang ke laman e-Kaunseling SMK Seri Gombak. Sokongan daripada anda amat dihargai. Kami cuba memberi yang terbaik dan rajinkan diri anda untuk menjenguk ke laman ini. Segala cadangan dan pandangan positif amat dialu-alukan sekiranya ada sebarang pendapat. Sila hubungi kami di fath_aza@yahoo.com atau tinggalkan komen anda di ruang Jom Borak. Pastikan anda tidak menulis sebarang kata-kata yang berunsur negatif yang boleh menyinggung mana-mana pihak. Sama-samalah kita berkongsi pendapat dan nasihat yang berguna sebagai pedoman kita mengharungi masa-masa mendatang.

Wednesday, September 21, 2011

Hari Raya 1 Malaysia

Pada 19.9.2011 , Sambutan Hari Raya telah diadakan di Dewan PIBG SMK Seri Gombak . Pelajar yang terlibat dalam acara ini ialah dari kelas 4A , 4B , 4C , 4D , 4E , 1KRK dan 2 KRK . Majlis ini dipengerusikan oleh Nabilah Farhanah (4B) dan Iskandar Zulkarnain (4B) .


Nabilah dan Iskandar

Banyak persembahan telah diadakan diantaranya ialah deklamasi sajak oleh Alya Syafiqah (4B) dan Giri Raaj (4B) . Ada juga persembahan lakonan pelajar lelaki dari kelas (4B) yang bertajuk " Anakku Ghazali " . Pelajar pertukaran kita , Marlena Webb (4B) telah berkongsi pengalaman beliau dalam Bahasa Melayu . Hal itu sangat menakjubkan .


Alya dan Giri


" Anakku Ghazali "


Marlena Webb
Majlis diteruskan dengan jamuan . Pelajar-pelajar membawa makanan yang sangat menyelerakan . Pihak kantin juga tidak lupa menyediakan makanan untuk kami semua . Sekian .

No comments:

Post a Comment